fredag den 8. maj 2015

En lille opdatering...

Jeg ved godt, at der sidder nogen derude, der er lidt nysgerrige efter at få lidt hverdagsopdateringer fra #guidelife og det kommer også, når det hele bliver lidt mere hverdagsagtigt! Jeg bruger mine dage på at lære destinationen at kende, finde vores hoteller, prøve vores udflugter osv. Det lyder som verdens bedste job, gør det ikke??? Det er det også, men det er også ret trættende. Nu vil jeg gerne igang! Have nogle gæster herned, så jeg kan få noget rutine på jobbet og gøre det, jeg er bedst til, nemlig være en super god guide! 
De første gæster kommer på søndag og jeg er klar!
Lige nu sidder jeg på båden fra Patmos. Om lidt er vi tilbage i Pythagorion efter en lang dag som jeg fortæller mere om senere! Min kollega skrev tidligere, at han havde købt jordbær til vores filmaften i aften. Guidelivet er sgu ok!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar